czwartek, 14 maja 2015

Book Tag

Do tego TAG'u zostałam nominowana przez Anie z Kaliope. Dziękuję! :)


1. Jaki gatunek najczęściej wybierasz?
   Nie odpowiem jednoznacznie. Czytam różne, naprawdę różne gatunki i każdego jest po trochu. 

2. Która bohaterka jest najbardziej podobna do Ciebie lub, którą chciałabyś być?
   Z charakteru to trochę do Emmy z serii Oddechy. Też jestem taka nieśmiała. A z wyglądu to do Kaylie z Wodospadów Cienia. Jestem blondynką. Mam też coś z Americi z Selekcji. Wszystkiego po trochu. 

3. Jaką książkę dałabyś do przeczytania swojemu dziecku?
   Gwiazd naszych wina. Chyba nie muszę tłumaczyć dlaczego. Jest to piękna książka.

4. Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki?
   Oczywiście, że w wersji papierowej. Nie przepadam za e-bookami. Jestem z tych, którzy lubią pomacać książkę i ją mieć na półce. A jakoś w audiobooki nie mogę się wkręcić.

5. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
   Beta, Rywalki i Hopeless. Beta była wspaniała. Jest to jedna z moich ulubionych książek. Tak samo Rywalki. Ale Hopeless najbardziej mną wstrząsnęło. 

6. Jaka książka nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia?
   Drugi tom Wybranych, czyli Dziedzictwo. Kompletnie mi się ona nie podobała. Męczyłam ją bardzo długo. Była po prostu nudna. Najgorsza część. 

7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?
   Bardzo nie lubię zaczynać drugiej książki, kiedy nie skończyłam jeszcze tej pierwszej. Dlatego jedną. Nawet jak mi się nie podoba, muszę ją skończyć.

8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
   Kupuję. Lubię mieć swoje książki. Ale czasami pożyczam od przyjaciółki. Sama też nie pożyczam. No dobra, tylko jednej osobie. 

9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od swoich zainteresowań?
   Bete! Jest to jedna z najlepszych książek jakie czytałam. Jedna z moich naj. Kocham ją i uważam, że każdy powinien ją przeczytać. Każdy. Ty też. ;)

10. Czy oceniasz książkę po okładce?
   Staram się nie, ale chyba większość czasami tak robi.

11. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jeżeli tak to jaka była największa ilość książek, którą kupiłaś w promocji?
   Ulegam, oj ulegam. Najwięcej chyba kupiłam za jednym razem 4 książki po promocji. Wiem, że to nie dużo. ;)

12. O jakiej książce marzysz, choć póki co nie możesz jej mieć?
   Ostatnio były to Następczyni i Maybe someday. Ale już do mnie jadą. Są jeszcze trzy. Ostatni tom Domu Nocy, Fangirl i drugi tom Bety. Ostatnio napisałam do wydawnictwa Czarna Owca z zapytaniem o tą ostatnią i odpisali, że wyjdzie w październiku tego roku i tytuł Beta - nowe pokolenie. Tyle czekania, ale warto. :)

13. Ile książek liczy Twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory? 
   Liczy około sześćdziesięciu książek i zbiory cały czas rosną. Przechowuję je na otwartych półkach. 

14. Co najpierw: książka czy ekranizacja? 
   Zdarzyło mi się, że najpierw obejrzałam ekranizację, a potem przeczytałam książkę. I to był duży błąd. Dlatego, najpierw książka.

15. Co teraz czytasz?
   Nadal Krąg. Książka mi się bardzo podoba, ale ostatnio mam mało czasu na czytanie.


Nominuję:







1 komentarz: